چگونه عسل طبیعی را تشخیص دهیم؟

Wiki Article

کندوهای عسل گون یا گز انگبین در کوه های زاگرس مرکزی و مناطق دیگر که پوشش گیاهی غالب آن بوته های گون است، میباشند. عسل گون گز یکی از پرطرفدارترین و معروفترین عسلهای موجود در کشور است که به دلیل فواید بیشماری که دارد و همچنین وسعت مناطق تحت پوشش گیاهی آن، امروزه توسط افراد زیادی مورد استفاده قرار میگیرد. اثبات شد که عسل کنار حاوی ترکیبات ضد التهاب، مسکن و تب بر است و این تأثیرات به دلیل فیتوکمیکال های موجود در این عسل است. برای تهیه عسل خالص و طبیعی کنار میتوانید به زنبورداران با تجربه و معتمد که در جنوب کشور کندو دارند مراجعه کنید. اتحادیه زنبورداران عرب در ششمین کنفرانس بین المللی شان به تحقیقی که در دانشکده پزشکی دانشگاه عدن انجام شده است اشاره کردند. ژورنال علوم کاربردی دارویی در سال 2013 تحقیقی با عنوان «بررسی مقایسه ای بافتی سه نوع عسل در فعالیت بهبودی زخم های موضعی در خرگوش ها» منتشر کرد که توسط دپارتمان داروشناسی و زیست شیمی دانشکده داروسازی دانشگاه زاویه لیبی انجام شده است. در همین کنفرانس بین المللی تحقیقات آزمایشگاهی دیگری مورد بررسی قرار گرفتند که توسط دپارتمان محافظت از گیاهان دانشکده کشاورزی دانشگاه صناع انجام شده اند. افراد به استفاده از آنتی بیوتیک ها برای درمان عفونت های سینوسی عادت دارند اما تحقیقات اخیر درباره خواص عسل کنار نشان می دهند این عسل به طرز مؤثری باکتری مسئول عفونت های تنفسی، استافیلوکوکوس اورئوس، را می کشد.


عسل گون برای سرماخوردگی

در این تحقیقات تأثیر شش عسل یمنی (سلام، سیدر وسابی، سیدر دوانی، گل، دوانی مرتع و سومور) در مبارزه با باکتری های بیماری زایی از جمله: سالمونلا، اشریشیا کلی، استافیلوکوکوس اورئوس و سودوموناس آئروژینوزا مورد بررسی قرار گرفت. اما سوال این است طبق تحقیقات عسل کنار چه خواصی دارد؟ تحقیقات دیگری در موسسه تحقیقات علمی کویت (موسسه تحقیقی دولتی) انجام شد که برای تشخیص کیفیت و مزایای ادعا شده در مورد عسل کنار بررسی های آزمایشگاهی مختلفی انجام گرفت. حتی زمانی که عسل سدر در مقادیر بسیار کمی محلول باشد عوامل آنتی بیوتیکی قدرتمندی دارد که به شما کمک می کند تا از شر عفونت خلاص شوید و راحت تر نفس بکشید. وجود مقادیر قابل توجه پروتئین در ادرار یکی از شایعترین نشانههای آسیبهای کلیوی و عملکرد نادرست و غیر طبیعی کلیهها است. قیمت عسل گون اصل بنابراین ترکیب این دو عنصر طبیعی با یکدیگر معجونی شگفت انگیز را به وجود آورده که می تواند به بهبود بسیاری از بیماری ها کمک کند. یکی از دلایل محبوبیت عسل طبیعی گون رایحه و طعم ملایم آن است، هرچند افراد بسیاری از خواص دارویی بی همتای عسل گون آگاه هستند و از این رو به استفادۀ منظم این عسل می پردازند. عسل یک پاک کننده قوی است، غنی از آنتی اکسیدان بوده و از تشکیل رادیکال های آزاد در سلول های پوست جلوگیری می کند، همچنین سلول های مرده را از بین برده و پوست را مرطوب و نرم می کند. ​Post h​as been created by G SA C᠎ontent G᠎en​erat or Demover sion .


عسلها قطره قطره به پایین و قسمت مخروطی میچکند و از طریق یک شیرآب از استخراج کننده خارج میگردند. پیش از خرید یک محصول، چگونه عسل طبیعی را تشخیص دهیم؟ پس از خرید عسل طبیعی گون آن را در یخچال نگهداری نکنید و در درمای اتاق یا قریزر بگذارید. شناسنامه عسل گون به شما کمک میکند سندی معتبر برای تشخیص کیفیت و اصالت سنجی عسل داشته باشید همچنین درصورت تمایل اطلاعات آزمایشگاه های معتبر محل سکونت شما (شهر یا استان) در اختیارتان قرار میگیرد تا بتوانید نمونه مورد نظر را با سهولت بیشتری آزمایش کنید. علاوه بر این با در نظر آوردن محتویات مغذی موجود در عسل کنار، همین محتویات مغذی به تنهایی می توانند به بدن تان کمک کنند تا با بیماری ها مبارزه کنید. گزها از نظر طبیعت طبق رأی حکمای طب سنتی گرم و خشک میباشند. همان طوی که پیش تر اشاره کردیم، ماست و عسل ترکیبی اعجاز آمیز از دل طبیعت می باشند. در این تحقیق عسل با ترکیبات تجاری بهبود زخم مقایسه شد و نتایج این تحقیق به طور کلی این بود که از عسل می توان به عنوان عاملی برای بهبود موضعی زخم استفاده کرد.


نتایج این تحقیق را در ادامه بخوانید. نتایج نشان دادند هنگام استفاده از این عسل ها تفاوت چشم گیری در زمان بسته شدن آبسه های باسن به وجود می آید. در این تحقیق چهار نوع از عسل های یمن (سیدر، سومور، غساس و رنج) در بسته شدن آبسه های پستان و باسن مورد بررسی قرار گرفتند. بعد از نیم ساعت ، ترکیب برای بسته بندی باید شسته شود. درباره خواص ماسک عسل برای روشن شدن پوست چقدر اطلاعات دارید؟ همانطور که میدانید عسل روشنکنندهی پوست است و ترکیبات ضد التهابی و ضدباکتریایی آن جای زخمها را کمرنگتر میکند و به بهبود و بازسازی بافت تازهی پوست نیز کمک میکند. ما در اينجا چندين دستورالعمل برای شما فراهم کرده ايم که پوست شما را لطيف و سالم خواهد کرد. عسل طبیعی به واسطه خواص بهبود دهندگی خود و مواد مغذی و آنتی اکسيدان های فراوانی که در خود دارد، می تواند به روشن شدن پوست کمک کرده، با پيری پوست و باکتريهای مرتبط با آن مبارزه کند و اثرات زخم و سوختگی را برطرف نمايد. اگر عسل تغذیه ای که به آن شکر اضافه شده و اصل نباشد را درون آب سرد بریزید و هم بزنید خیلی زود حل می شود؛ درحالی که عسل طبیعی کشدار است و زود حل نمی شود.

Report this wiki page